Aasta looma luulekonkurss veel kestab!

Autorid

Eesti Loodusmuuseum tuletab meelde

Изображение
Содержимое

Aasta loom pruunkaru ootab laste luuletusi veel 7. novembrini!

Sel aastal on koostööpartneriks ka RMK ning parimaid kirjutajaid premeeritakse ekskursiooniga RMK Elistvere loomaparki.

Eesti Loodusmuuseum, MTÜ Aasta Loom ja Looduskalender.ee kutsuvad taas lapsi osalema aasta looma teemalisel luulevõistlusel, mille peategelaseks 2022. aastal karu. Sel korral on kampa võetud ka RMK, ning parimad luuletajad sõidavad pruunkaruga tutvust tegema RMK Elistvere loomaparki.

Selleks, et kõik noored luuletajad saaksid ennast väljendada oma emakeeles on sel aastal võistlusele oodatud ka ukraina- ning venekeelsed luuletused. Nende seast parimate tuvastamiseks on moodustatud omaette žürii koostöös Eesti Loodusmuuseumi, Ukraina Kultuurikeskuse ning Tallinna Keskraamatukogu võõrkeelse osakonnaga.

Võistlusel osalemiseks:

  • kirjuta maksimaalselt 1000 tähemärgi pikkune teos,
  • saada see märksõnaga „Luulevõistlus“ aadressile muuseum@loodusmuuseum.ee hiljemalt 7. novembriks
  • Võitjad selguvad 11. novembriks ning nendega võetakse ühendust.

Aasta loom 2022, pruunkaru (Ursus arctos) on Eesti suurim kiskjaline ning tal puuduvad looduslikud vaenlased. Pruunkaru on kõigesööja, kes toitub peamiselt mitmesugustest taimeosadest ja seentest ning putukatest, kellest lemmikud on sipelgad. Väga armastab pruunkaru kaera ja mett, värskele lihale aga eelistab raibet. Lastemaailmas on karu aga 20. sajandi algusest tuntud kaisuloomana. Tuntud tegelane on mesikäpp ka Eesti rahvajuttudes.

Inspiratsiooni luuletamiseks võid leida veel Eesti Terioloogia Seltsi lehelt leiduvast liikide tundma õppimise teejuhist:

https://www.terio.ee/index.php?id=19.

Aga fotovõistluselt "Karul kõned kavalad":

http://konkurss.looduskalender.ee/konkurss/2022

Siin jagavad inimesed läbi fotode ja pildiallkirjade mõtteid oma kohtumistest karuga.

Lisainfo:

Helen Arusoo

MTÜ Aasta loom

helen.arusoo@gmail.com

На своей веб-странице мы используем cookie-файлы для поддержания технической функции и улучшения опыта пользования.

Также мы пользуемся аналитикой данных и рекламными услугами.