Peipsi järve keskkonnareklaamide konkurss

Autorid

Peipsi Koostöö Keskus kutsub osalema

Peipsi järve keskkonnareklaamide konkurss

Textkörper

Peipsi Koostöö Keskus ootab Peipsi järvega seotud loometöid, mis kutsuvad üles keskkonnasäästlikule käitumisele

 

Eesti-Vene piiriülese koostöö programmi projekt „GreenMind: Keskkonnateadlikkuse suurendamine Eesti Vene piirialal“ korraldab Peipsi järve keskkonnateemalise öko-sotsiaalsete reklaamide konkursi, tööde esitamise tähtajaga 10. jaanuar 2021.

Mida ootame

  • Ootame erinevaid eneseväljenduse vorme, milleks võivad olla koomiksid, fotod, foto kollaažid, videod ja animatsioonid või erinevate meediumite kombinatsioon. 
  • Iga osaleja saab võistlusele esitada kuni kaks tööd.
  • Konkursist oodatakse osa võtma: õpilasi (15+ aastat); üliõpilasi, loov- ja keskkonnaerialade spetsialiste jt.

Rohkem infot: http://ctc.ee/projektid/kaimasolevad-projektid/greenmind/greenmindart

 

Konkursi eesmärgiks on loovtööde kaudu ajendada inimesi keskkonnasõbralikumale käitumisele. Ootame konkursile kunstilisi väljendusi, mis kannavad edasi sõnumeid Peipsi järvest kui piiriülesest veekogust, juhivad tähelepanu Peipsi järve probleemidele (keskkonna–, sotsiaal-, majanduslikke- jms) ning visandavad tulevikuvisioone.

Tegemist on rahvusvahelise konkursiga, mis toimub kahes etapis. 1. etapp – siseriiklik võistlus ehk eraldi konkursid Eestis ja Venemaal; 2. etapp – rahvusvaheline ehk konkursi parimate õppereis ja ühisseminar Pihkva oblastis , mis on planeeritud juunis 2021.

Konkursi võidutöödest valmivad konkursi teise etapi raames öko-sotsiaalreklaamid, mida kasutatakse Pihkva oblastis (Venemaa), Tartu ja Põlva maakonnas avalike reklaamtahvlite ja korraldajate veebisaitidel. 

Võistluse parimatest töödest koosnev veebinäitus avalikustatakse GreenMind projekti veebilehel  http://www.ctc.ee/projektid/kaimasolevad-projektid/greenmind/greenmindart ja Facebookis.

Wir verwenden Cookies auf unser Webseite um die Benutzererfahrung zu verbessern.

Wir verwenden außerdem Dienste zur Analyse des Nutzerverhaltens und zum Einblenden von Werbung. Um weitere Informationen zu erhalten und ein Opt-Out-Verfahren einzuleiten klicken Sie bitte auf „Weitere Informationen“.