Peipsi järve keskkonnareklaamide konkurss

Autorid

Peipsi Koostöö Keskus kutsub osalema

Peipsi järve keskkonnareklaamide konkurss

Body

Peipsi Koostöö Keskus ootab Peipsi järvega seotud loometöid, mis kutsuvad üles keskkonnasäästlikule käitumisele

 

Eesti-Vene piiriülese koostöö programmi projekt „GreenMind: Keskkonnateadlikkuse suurendamine Eesti Vene piirialal“ korraldab Peipsi järve keskkonnateemalise öko-sotsiaalsete reklaamide konkursi, tööde esitamise tähtajaga 10. jaanuar 2021.

Mida ootame

  • Ootame erinevaid eneseväljenduse vorme, milleks võivad olla koomiksid, fotod, foto kollaažid, videod ja animatsioonid või erinevate meediumite kombinatsioon. 
  • Iga osaleja saab võistlusele esitada kuni kaks tööd.
  • Konkursist oodatakse osa võtma: õpilasi (15+ aastat); üliõpilasi, loov- ja keskkonnaerialade spetsialiste jt.

Rohkem infot: http://ctc.ee/projektid/kaimasolevad-projektid/greenmind/greenmindart

 

Konkursi eesmärgiks on loovtööde kaudu ajendada inimesi keskkonnasõbralikumale käitumisele. Ootame konkursile kunstilisi väljendusi, mis kannavad edasi sõnumeid Peipsi järvest kui piiriülesest veekogust, juhivad tähelepanu Peipsi järve probleemidele (keskkonna–, sotsiaal-, majanduslikke- jms) ning visandavad tulevikuvisioone.

Tegemist on rahvusvahelise konkursiga, mis toimub kahes etapis. 1. etapp – siseriiklik võistlus ehk eraldi konkursid Eestis ja Venemaal; 2. etapp – rahvusvaheline ehk konkursi parimate õppereis ja ühisseminar Pihkva oblastis , mis on planeeritud juunis 2021.

Konkursi võidutöödest valmivad konkursi teise etapi raames öko-sotsiaalreklaamid, mida kasutatakse Pihkva oblastis (Venemaa), Tartu ja Põlva maakonnas avalike reklaamtahvlite ja korraldajate veebisaitidel. 

Võistluse parimatest töödest koosnev veebinäitus avalikustatakse GreenMind projekti veebilehel  http://www.ctc.ee/projektid/kaimasolevad-projektid/greenmind/greenmindart ja Facebookis.

We use cookies on our website to support technical features that enhance your user experience.

We also use analytics & advertising services. To opt-out click for more information.