Linnuvaatleja 2019. aasta määramisvõistluse tulemused on selgunud

Autorid

Foto Arne Ader

Llinnuvaatlus Panga pangal. Saaremaa

Llinnuvaatlus Panga pangal. Saaremaa ( www.loodusemees.ee )

Sisu

Kolmandat korda toimunud Linnuvaatleja määramisvõistlus on lõpule jõudnud ning hea meel on tõdeda, et sel aastal oli osalejaid eelmisest kahest korrast rohkem – kui 2017. aastal lõi määramisvõistlusel kaasa 146 ja 2018. aastal 229 osalejat, siis sel aastal pani oma teadmised proovile 240 linnuhuvilist. Suur aitäh kõikidele osalejatele!

http://www.linnuvaatleja.ee/uudised/linnuvaatleja-2019-aasta-maaramisvoistluse-tulemused-on-selgunud  

Kõigepealt aga viimasest voorust. Viimases, 10. voorus oli osalejaid kokku 136, sealhulgas algajaid 107 ja edasijõudnuid 29. Algajate raskusastmes vastas kõigile viiele küsimusele õigesti 83 ja edasijõudnutest 6 osalejat. Viimase vooru vastuseid koos selgitustega saab vaadata küsimuste juurest: 

algajad: LINK

edasijõudnud: LINK

Viimase vooru osalejate vahel välja loositud Eesti Loodusmuuseumi perepääsme võitis Kuldar Kaljurand, Tartu Ülikooli loodusmuuseumi perepileti Mai Ivask ning Linnuvaatleja koti Maria Metsaorg.

2019. aasta määramisvõistluse kõikides voorudes osales kokku 240 linnuhuvilist, kellest 191 algajate ja 49 edasijõudnute raskusastmes.

Algajate raskusastmes võitis Ere Uibu 50 punktiga, teise koha saavutasid Mai Ivask ja Marika Laidvee 49 punktiga.

Edasijõudnutest võitis teist aastat järjest esikoha Merike Hiibus 48 punktiga, teist kohta jagasid Tiiu Tali, Urmas Männik ja Sander Sirelbu 45 punktiga. Ka sel aastal pani võistluse peaauhinna välja Photopoint – mõlema raskusastme võitjad saavad binokli. Parimaid toetab ajakiri Eesti Loodus poolaastatellimustega.

Palju õnne võitjatele! Aitäh määramisvõistluse toetajatele ning piltide autoritele! Soe tänu Hannes Margussonile määramisvõistluse korraldamise eest!

Linnuvaatleja 2020. aasta määramisvõistlus algab veebruaris.

Sildid:

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.